از چند ماهگی باید قرص مولتی وآهن وکلسیم خورد؟

۳ پاسخ

سه ماه اول فقط یدفولیک و د۳ هزار
از ماه‌چهارم یعنی پایان شانزده هفته مولتی و آهن هم اضافه میشه

از اولش تا سه ماه بعد بارداری

من از اولش خوردم برای هر دو تا بارداری

سوال های مرتبط

مامان مانی مامان مانی هفته بیست‌وسوم بارداری