واس نفخ تا حالا ب بچتون کندر دادین

۶ پاسخ

هیچی مثل قطره دایمیتکون خوب نبود براش

من همچی دادم

نمیدونم چ بدمش

شربت میدم نمیزارع ت دهنش بمونه ب هر طریقی باشه می‌ریزه بیرون

من دادم چند بار خوبه ولی چرا کندر من بلد نبودم شربت کولیک هست خب

عرق نعنا بده

سوال های مرتبط

مامان سوین و آوین مامان سوین و آوین روزهای ابتدایی تولد