۴۲ پاسخ

به مادرشوهر مگه عیدی میدن؟ اون باید عیدی بده

دست خر😂

جالبه خانما گفتن رسم نداریم ما تا جایی که یادم بوده از قدیم ها رسم داریم به مادر و مادرشوهر و خواهر عیدی میدیم

بارون از اسمون به زمین میباره مگه به مادرشوهر عیدی میدن والا از قدیم رسمه بزرگترا به کوچیکترا عیدی میدن

مگه باید عیدی بدیم😐

اولا ایشون باید دست تو جیبش کنه
بعدم خودم و دخترم بهترین عیدی براش😂😂😂😂😂

عیدی نمیدیم ما
مادرشوهرم باید عیدی بده....
یعنی ب پدر مادر ها عیدی نمیدیم اونا میدن

💩💩💩💩

وا ب حق چیزای نشنیده مگه اون نباید عیدی بده😑🤦‍♀️

این دیگه چه رسمیه ما نداریم ازاین چیزا

البته یه گو ز براش گزاشتم کنار

کیییییییییییییییی رررررر خرررررررررر امروز بحث کردیم شدید سر صبح عیدم تبریک نگفتم آدم نیستن برن گمشن

عیدای سال قبل سکه پارسیان میدادیم بهش ولی اون به من 100تومن میداد🫠امسال قطع رابطه ایم

وااا اون باید عیدی بده نه ما

سه سال اول شوهرمو زور میکردم میداد بهش ولی دوساله ک دیگ ندادیم بهش شوهرم میگه نمیخاد منم دیگ اسرار نکردم
اونم دریغ از یه قرون ک ب پسرم نمیده 🙂حالا خودمون بماند😂
ولی ب اجیاش نفری ۶۰۰ داد

هیچی نه عیدی میدن و نه میدیم😂

هرچی بگیریم میخوادبگه این آشغالا چین ک گرفتید ماهم نمیگیریم الان سه ساله هیچی براش نمیگیریم

مادر شوهرم ۲۰۰ بمن میده منم همون میزارم پاکت میدم دست خودش

۱تومن دادیم

نداریم این رسمارو

ما نه دادیم نه گرفتیم تا حالا... ولی همیشه شوهرم کمک حالشونه ربطی به عید نداره 😒 .. شما چی دادین مگه

شوهرم ۳ تومن بهش داد

هم به مادرم هم به مادرشوهرم ۲ میلیون پول عیدی دادیم
مامانم به من ۵ تومن عیدی داد
مادرشوهرم چوس تومن
هرچی بره خونه ی مادرشوهرم برگشتی نداره 😂

من براش پتو خریدم یک ملیون ۱۰۰

من دوتومن دادم به زور از شوهرم گرفتم گفتم گناه داره مادرت بدیم برا خودش یه چیزی میخره، برای خواهراش هم سه تومن هر کدوم

اونا به بچم یه ملیون ما به مادرشوهر ۳ ملیون ،به مامان خودمم ۳ ملیون دادیم ۱ تومن لباس خرید برا پسرم و ۲۰ ملیون هم بابام داد که منم به داداش کوچیکم ۲ ملیون دادم

نههه مگ ب مادرشوهر عیدی میدن؟ 🤣 هرسال اونا به منو پسرم و همسرم عیدی میدن دستشون دردنکنه

من چهار ساله عروسشم هیچی عیدی نداده بهم تا حالا منم نمیدم وضعشونم خیلی خوبه خیلی

زن مش رضا
اصالتا کجایی هستی ؟؟
میخوام ببینم این رسم مزخرف واس کجای چهار محال میشه ؟؟😒😂

ی بلوز مجلسی کرفتیم ۱۸۰۰یا ی بلوز معمولی ۷۰۰

مادرشوهرم بم کارت هدیه داد بزرگترابایدبدن ن کوچیکترا

۲تومن دادبهش🫠

اینو 💩

چیز خر هم براش زیاده

یه عدد گ و ز

من براش سینی مجلسی خریدم چون سینی خودش خراب شده بود

جانه ما مد نکن دیگه😂😂

۵۰۰ تومن داد شوهرم بااینکه دستمون خالیه خونه خریدیم راحتم قبول کرد

اصولا بابد عیدی بدن.

هیچی😐😐

اون به ما داد پنج اون
پنج پدرشوهر

وا ما عیدی بدیم؟ اصولا بزرگترا عیدی میدن

سوال های مرتبط

مامان سیدشاهان یاشار مامان سیدشاهان یاشار ۳ سالگی