عیدی به خواهر زاده هام طلا به برادر زاده هام پول...برای مامان یه نیم سرویس گرفتم...واسه هیوا هم نیم سرویس خریدم...واسه کارن سه تومن پول گذاشتم کنار...عیدی هم هنوز نگرفتم
هیچی 🤷♀️
گرفتیم .۸ بابام ۲ پدر شوهر
من به خواهرم فقط عیدی دادم
هیچ کس هنوز عیدی نداده
یعنی نمیده چون پارسال هم نداد کسی بهم
فقط گرفتيم 🤭١٠ تومن بابام ٤ تومن مادرشوهرم . 🙃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.