پوشک تب جیش فرزندپروی

تصویر
۷ پاسخ

منم اینم هر کاری بگی لمتحان کردم تغییری نکرده

عزیزمنم اینطوری بودم.
نبایدهرروزبهش آب بزنی حالاآبم زدی شامپونزن چون سرت بدترمیشه وریزشم میگیری.واینکه سعی کن باموهاتوسرت ور نری 😀
من اینکاروکردم خیلی بهترشد

ی مدت کمتر برو حموم تا بهتر بشی

ریزش نمیگری اینقد میسوری نوهات.
شامپوت چیه

منم همینم الان دوروزه حموم نرفتم انگار روغن مالی کردم سرمو

ی مدت کم کن بعد با آب زیاد داغ نشور کم کم حموم رفتنتو‌کم کن

دقیقا همینه پوستت عادت کرده بهتره بری متخصص پوست

سوال های مرتبط

مامان دوتاتوت فرنگی🍓 مامان دوتاتوت فرنگی🍓 ۲ سالگی
مامان جوجه ها🐣🥺💛 مامان جوجه ها🐣🥺💛 ۲ سالگی
مامان جوجه ها🐣🥺💛 مامان جوجه ها🐣🥺💛 ۲ سالگی