عزیزم منم خیلی هر ماه درد دارم و یکی بهم پیشنهاد کرده منم صدرصد برای شما پیشنهاد میکنم
شیر رو بزار بجوشه دارچین و زردچوبه بنداز و بزار باهم بجوشه بهش نبات بزن بخور دردت کم میشه گلم
شیاف دیفنوفناک عالیه چایی نبات با زنجبیل و کیسته اب گرم عالیه
مفنامیک و شیاف
قرص سه کاره. مسکن
خواهرم میگف من چهار زیره دم میکنم بهتر میشم..یه بطری اب تقریبا داغ میزاره زیر دلش
من ناپروکسن یا مفنامیک اسید میخورم جواب نده شیاف دیکلوفناک میذارم
نوافن
ی شیاف دیکلوفناک اب رو اتیشه یکی بزار راحت میشی
شیاففففف فقط
چای ماسالا بخور
به غیر از قرص که دوستان پیشنهاد کردن، کیسه آب گرم هم خیلی جوابه
شیااااااف فقط
شیاف دیکلوفناک صد
جدا از قرص
چای زنجبیل هم خیلی خوبه
نمیدونم شما میدونین یا نه گویماخ خوبه
ناپروکسن بخور
حوله گرم کیسه آب گرم بزار جایی که درد میکنه
قرص دیکلوفناک
مفنامیک اسید
هیوسین
شیاف دیکلوفناکم خوبه خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.