اره خیلی خوبه
بله من میرم.خیلی خوبه.بشرطی ک جای مطمئن بری من ۶جلسه رفتم نتیجه نگرفتم الان ۳جلسه جای دیگ میرم خیلی موهام کم شده
هیچ تاثیری روی من نداشت حیف اون همه پول
ولی ساق پام فقط ۲۰ تا شاخه درمیاد
من تا قبل بارداریم ۲۰ درصد درمیومد بعد بارداری ۵۰ درصد
۷,۸ جلسه باید پشت سر هم بری بعد دیگه میری تو دوره ی شارژ که اونم هر یکی دو ماه یک بار باید بری
من دوسال پیش ۵جلسه رفتم عالی بود دیگه اصلا مو های بیکینی و زیر بغلم در نیاومد
البته بستگی به هورمون بدنت داره خیلیا رو میشناسم که خیلی وقته دارن میرن نتیجه چندانی نگرفتن
بعد یه سال شروع کرد دراومد
اما خیلی کم
ساق پام اصلا درنمیومده
اما بیکینی و دستهام و بالای زانو درمیاد. نه مثل قبل
خیلی کم
من ۹ سال پیش انجام دادم بله خوبه مو تک توک مونده که مشکلی باهاشون ندارم
جلسه پنجممه خیلی خیلی کم شدن
من جلسه چهارممه زیربغل رفتم خیلی دیر درمیاد موهامم دیگ زبر نیست نازک شده فرداهم نوبت دارم قراره بیکینی برم اما خجالت میکشم 😁
تو ی جلسه که نه باید ۷ ۸ جلسه بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.