فرزندپروی پوشک نوزاد انومالی پوشک بچه گانه دخترانه

تصویر
۵ پاسخ

اوووووه چ خبره

خیلی هزینه ی بالاییه. از پتو مسافرتی هایی که زیاد استفاده نمیکنی بنداز. تا سال دیگه بهتر متوجه میشن که مبلارو کثیف نکنن.این همه هزینه زیاده. من اصن هیچی نمیندازم. مبلامم سفیده. میخوام تابستون یکی بیارم بشوره. با اینکه اصلا مبلام کثیف نیست.

شال مبل بخر پهن کن

نه عزیزم خیلی گفته بنظرم ی جا دیگه هم بپرس

یه پتو مسافرتی بنداز بابا

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها🐣🥺💛 مامان جوجه ها🐣🥺💛 ۲ سالگی
مامان دوتاتوت فرنگی🍓 مامان دوتاتوت فرنگی🍓 ۲ سالگی