۱۴ پاسخ

متاسفانه توی بدترین شرایط داریم بزرگشون میکنیم 😑😑
اگه بخای عادلانه فکرکنی عیدی خودشونه و باید باهاش یه چیزی بگیریم که خوشحال بشن حالا عروسک موتور ماشین و....چیزایی که شب موقع خواب از خوشحالی بغلش کنن بخابن😍😍😍
ولی از یه طرف اینقدر همه چیز گرونه واقعا نمیشه 😐
از یه طرفم هی بفکر ایندشونیم میگیم یه چیزی بخریم که پس انداز بشه براشون🥲🥲
من عیدی پسرم تقریبا 5 تومنه

سکه پارسیان میخرم براش

سکه پارسیان میگیرم براش

من ۷ تومن شده فعلا نقد نگه داشتم گفتم جنگه شاید لازم شد 😭😭😭
شانس من بچم تکه و عیدی زیاد گیرش میاد دوستامونم بچه ندارن امسال اونا هم بهش عیدی دادن

غبغبمو عمل کنم🫣🫣🫣

میخاستم اسپرسو ساز بگیرم ولی آبگرمکن خراب شد کلی خرج گذاشت روی دستمون خیلی ناراحتم

چس تومنه چیزی نمیشه ۴۰۰تومن گیرش اومد

۵۰ تومن مامانم بهش داد 🤧
یروز از خیریه اومدن منم دادم رفت

عیدیاشو دادم عیدی
😂

۵۰۰هزهر تومن عیدی شد ک خرج خونه کردم

یه تومن داره میخوام یه چراغ خواب با یه لباسشویی بخرم واسش

والا عیدی پسرم چث مثقال ام نمیکنه ۷۰۰ عیدی دادن بهش ۱ تومن مامانم داده بود قبلن ی چیزی خریدم باهاش ۷۰۰ سوت طلا ریز خریدم ی کم پول داشتم گذاشتم روش خریدم

طلا گرفتم‌

ی تومن شد
شاید لباس شاید اسباب بازی

سوال های مرتبط