متاسفانه توی بدترین شرایط داریم بزرگشون میکنیم 😑😑
اگه بخای عادلانه فکرکنی عیدی خودشونه و باید باهاش یه چیزی بگیریم که خوشحال بشن حالا عروسک موتور ماشین و....چیزایی که شب موقع خواب از خوشحالی بغلش کنن بخابن😍😍😍
ولی از یه طرف اینقدر همه چیز گرونه واقعا نمیشه 😐
از یه طرفم هی بفکر ایندشونیم میگیم یه چیزی بخریم که پس انداز بشه براشون🥲🥲
من عیدی پسرم تقریبا 5 تومنه
سکه پارسیان میخرم براش
سکه پارسیان میگیرم براش
من ۷ تومن شده فعلا نقد نگه داشتم گفتم جنگه شاید لازم شد 😭😭😭
شانس من بچم تکه و عیدی زیاد گیرش میاد دوستامونم بچه ندارن امسال اونا هم بهش عیدی دادن
غبغبمو عمل کنم🫣🫣🫣
میخاستم اسپرسو ساز بگیرم ولی آبگرمکن خراب شد کلی خرج گذاشت روی دستمون خیلی ناراحتم
چس تومنه چیزی نمیشه ۴۰۰تومن گیرش اومد
۵۰ تومن مامانم بهش داد 🤧
یروز از خیریه اومدن منم دادم رفت
عیدیاشو دادم عیدی
😂
۵۰۰هزهر تومن عیدی شد ک خرج خونه کردم
یه تومن داره میخوام یه چراغ خواب با یه لباسشویی بخرم واسش
والا عیدی پسرم چث مثقال ام نمیکنه ۷۰۰ عیدی دادن بهش ۱ تومن مامانم داده بود قبلن ی چیزی خریدم باهاش ۷۰۰ سوت طلا ریز خریدم ی کم پول داشتم گذاشتم روش خریدم
طلا گرفتم
ی تومن شد
شاید لباس شاید اسباب بازی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.