۸ پاسخ

هیچی ایقد نگران بقیه کشورا…. بودیم خودمونم قراره مثل اونا شیم !!

ایران بفکر همه هس الا مردم خودش

به غلدر باج نمیدیم ما

هیچ دیگه بازم جنگ میشه یا می‌میریم یا زنده میمونیم😮‍💨

هیچی ، به توافق نرسیدن

توافق نکردن
و توافق نخواهد شد

خدا بهمون رحم کنه

بو به گ ا رفتن میاد😂

سوال های مرتبط