۱۲ پاسخ

ب تظر من ارزش نداره پول بخوابونی گوشی افتاد شکست هم‌ی عمر پشیمون میشه بده ب ی چیز خوب

شوهرمنs24داره،
چقده الان قیمتش؟؟

من آیفون دارم ولی سامسونگ رو ترجیح میدم

غزل اون روز ازت یه سوال پرسیدم جواب ندادی

عشقم ببخشیدا ی‌سوال شما پرستاری دانشجو هستی یا درست تموم شده بعد اینک کنکور باید رتبه تقریبا چند باشه
بعد اینک چجوری تو هیجده سالگی تونستیییی

من خودم ايفون دارم ولي بنظرم سامسونگ مدل بالا برداني خيلي بهتره.
كلا ايفون مار باهاش يكم سخته

s24 بگیر شرایط جنگی آیفون جواب نمیده

من خودم ایفون دارم
ب نظرم اس ۲۴بهتره

من s24بیشتر میپسندم

s۲۴ بگیر باژ ایفون مشکلات خودشو داره

با شرایط فعلی من باشم ایفون نمیخرم

s 24 بنظرم بهتره

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۲ سالگی