شیر بخور
اصلا چیز خوبی نیست مخصوصا برای فضای بسته نباید بالای سرش وایسی زده سرت حالا خداروشکر بی هوش نشدی
اخ بگردم شیر بخور عشقم
فقط شیر زیاد بخور منم یک سری اینجوری شدم و همش حالم بد بود
منم یه بار اینجوری شدم ماست شیرم خوردم فایده نداشت اخرش سرم گیج رفت افتادم بعد بردنم بیمارستان سِروم زدم من توحموم پنجره هارو بسته بودم با اب داغ لباس با وایتکس میشستم دکترمیگفت این اینکارت خطر مرگم داشت ولی تو زود اومدی
شیربخور برو توهوای ازاد یه کم بمون
شیر بخور زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.