فرزند پروری بچه . کودک
نوزاد نی نی

تصویر
۷ پاسخ

شیر بخور

اصلا چیز خوبی نیست مخصوصا برای فضای بسته نباید بالای سرش وایسی زده سرت حالا خداروشکر بی هوش نشدی

اخ بگردم شیر بخور عشقم

فقط شیر زیاد بخور منم یک سری اینجوری شدم و همش حالم بد بود

منم یه بار اینجوری شدم ماست شیرم خوردم فایده نداشت اخرش سرم گیج رفت افتادم بعد بردنم بیمارستان سِروم زدم من توحموم پنجره هارو بسته بودم با اب داغ لباس با وایتکس میشستم دکترمیگفت این اینکارت خطر مرگم داشت ولی تو زود اومدی

شیربخور برو توهوای ازاد یه کم بمون

شیر بخور زیاد

سوال های مرتبط

مامان النا مامان النا ۲ سالگی