خانوما پای دخترم خیلییییی سرده اشکال ندارع ؟

۳ پاسخ

دخمل منم زیادی وقتا پاهاش سردن

پسر منم اکثر اوقات یا میتونم بگم همیشه دستوپاش خیلی سرد طوری نیس طبیعی

دختر منم پا و دستهاش خیلی سرد میشه بعد نظرم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان فرشته نازم🎀🧸 مامان فرشته نازم🎀🧸 ۱۷ ماهگی