بچها اش دندونی چجوریه

۲ پاسخ

ما گندم و نخود و میزاریم یکم بپزه بعد لوبیا قرمز و سفید میریزیم بپزه بعدم عدس.کامل که پخت پیاز داغ فراوون میریزیم
بعضیا گوشتم میریزن که اگه بخای همون اول با گندم باید بریزی بپزه

🌸🌸خانوما عزیز گروه زدم وارد شید🌺🌺🌺
ایتا
@ttaafft
به این آیدی پیام بدین

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی
مامان لیام🐥🍼 مامان لیام🐥🍼 ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان ملورین مامان ملورین ۱ سالگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۶ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۱۵ ماهگی
مامان پناه و پروا👧🏻 مامان پناه و پروا👧🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری