۷ پاسخ

بدون آمونیاک مشکلی نداره

اره نزن بعد از دکترت هم بپرس

بزار هفته های آخر بزن من گذاشتم هفته ها آخر

نه عزیزم رنگ با کیفیت بدون آمونیاک مضر نیست منشی دکترم بهم یه لوازم پزشکی فروشی معرفی کرد رفتم گرفتم

نه نمیشه خطر ناکه

آره عزیزم بزار ۳۴هفتت بگزره بعد

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵 مامان نی نی🩵 ۱ ماهگی
مامان دلوین خانوم مامان دلوین خانوم ۲ ماهگی