از چند وقتگی باید بچه ها مسواک بزنن

۵ پاسخ

از رویش اولین دندون

من هر شب ميزنم .خوشش نيادم واجبه

پسر منکه اصلا نمیزاره با گریه و زور بعضی موقع ها میزنم

از وقتی دندون داره ... مسواک انگشتی بده دست خودش اما کنارش بشین یهو همشو نکنه تو دهنش خودت بخوای بزنی اذیت میشه اینجوری مثل لثه گیر میکشه و خوشش میاد

دکترا میگن از همون اولین دندون

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی👼🏻 مامان جوجه طلایی👼🏻 ۱۷ ماهگی
مامان نورا کوچولو مامان نورا کوچولو ۲ سالگی