خانوما راسته میگن اگر سر کلاژ کنن سزارین میکنن

۵ پاسخ

ن عزیزم منم سرکلاژم بستگی ب قرارگیری بچه داره که با پا باشه یا با سر

نه عزیزم

نخیر عزیز

عزیزم اگه دکتر صلاح بدونه قبل زایمان مثلا هفته37 بخیه هارو برداره میتونی طبیعی وگرنه سزارین الزامی میشی

ن عزیزم ربط نداره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان دختر مامان مامان دختر مامان ۳ ماهگی
مامان دختر مامان مامان دختر مامان ۳ ماهگی