هزینه سزارین و طبیعی تو دولتی چقدره

۳ پاسخ

بستگی داره کدوم بیمارستان بری.
مثلا ۱۷ شهریور باتامین احتماعی رایگان هست کلا
هاشمی نژاد طبیعی رایگان سزارین ۱ الی ۲ تومن.
دولتی ها طبیعی رایگان هست

من سزارین اجباری تو بیمارستان دولتی میخوام برم گفتن ۱۰تومن

دولتی هزینه ای نداره.ی چیز جزئی در حد ساکی که میدن

سوال های مرتبط