سلامدوستان برای اسهال نوزاد چی خوبه

۴ پاسخ

پدی لاکت عالیه

موز ماست دوغ قطره پدی لاکت کته

من سیب رنده میکنم یه ده دقیقه ای تو هوای آزاد میزارم تا قهوه ای بشه
بعد میدم بخوره

موز،ماش پلو،مایعات زیاد

سوال های مرتبط

مامان فندوقم مامان فندوقم ۹ ماهگی
مامان مهوا💖💝💓 مامان مهوا💖💝💓 ۹ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی
مامان هدیه ماندگار 💙 مامان هدیه ماندگار 💙 ۱ سالگی
مامان افرا کوچولو مامان افرا کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان 🪁🌻Mėhŕaď🍭 مامان 🪁🌻Mėhŕaď🍭 ۱ سالگی