خانوما اسم دلاریس یا دلانا قشنگه

۱۲ پاسخ

دلانا

ناراحت نشی.دلارا و دلانا قشنگ تره.
دلاریس انگار میگ دولا لیس.
البته من نظرمو گفتم شما خودتون ثاب اختیارید.
انشالله نامدار باشن دخترتون

منم اسم دخترمو دلاریس میذارم

دلاریس ناز تره بین این دو تا ولی من بشخصه اسمای این سبک سلیقم نیستن

هیچ کدوم بمظرم دل آرا

دلانا قشنگتره یعنی قلب مادر

اسمم دلان میخوام اسم دخترم دلانا بذارم

دلانا

من میگم دلانا شوهرم میگه نه دلاریس اسمش میذارم قشنگه

دلانا

دلاریس خیلی خاصه🙂🙂

من دلانا انتخاب کردم

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آنیا❤️‍🔥 مامان آنیا❤️‍🔥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیان ودلنیا✌️ مامان دیان ودلنیا✌️ ۱۲ ماهگی
مامان سوپرایز مامان سوپرایز ۱ ماهگی
مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی
مامان آنیا❤️‍🔥 مامان آنیا❤️‍🔥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد