سونو چطوره خانما

تصویر
۶ پاسخ

کسیت داری

خوبه عزیزم

عزیزم قلبش تشکیل شده بود

خانما من امروز ترشح خیلی زیاد دارم چسبناکه مثل چسپ سفید رنگه اصلا این طوری نبودم این مدت ....علت چیه

اون کیست برای حمایت از حاملگیه و اصلا خطر نداره

خوبه عزیزم
فقط کیست داری

سوال های مرتبط

مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهراد وهیراد مامان مهراد وهیراد هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته دوازدهم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته یازدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان ت دلی😍♥️ مامان ت دلی😍♥️ ۴ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد