سونو رستاک چطوره؟

۱۰ پاسخ

دکتر بیغمیان عالیه

دکتر بیغمیان عالیه خوش اخلاق و فوق العاده حاذق

خیلی خیلی دکتر بیغمیان خوبه فقط معطلی خیلی دارهههه وگرنه کارشون عالی

خیلی عالیه دکتر بیغمیان من چند بار رفتم

مریم رمضانی برین خیلی خوب و خوش اخلاقه قیمتشم خوبه تقریبا

خیلی خوبه

دکتر بیغمیان عالیه

عالیه به نظرم بهترینه

عالیه. مخصوصا دکتر بیغمیان
واقعا دلسوزانه و با حوصله توضیح میده
فقط یکم شلوغ. اونم بخاطر اینه که کارشون عالیه. و نرخ شون هم بالاس

شلوغ....

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱ ماهگی
مامان مهراد وهیراد مامان مهراد وهیراد هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته دوازدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان ت دلی😍♥️ مامان ت دلی😍♥️ ۴ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان برکه🍓🥹 مامان برکه🍓🥹 هفته چهاردهم بارداری
مامان نی‌نی قندی🍬🐣 مامان نی‌نی قندی🍬🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی