۳ پاسخ

حتما برو دکتر و استراحت کن. من خودم خاطره خوبی از لکه بینی ندارم. حتما حتما برو دکتر، هر لکه ای در بارداری میتونه خطرناک باشه

شیاف بزار برو دکتر تابهت نسخه بده نترس زیاد استرس و کارنکن هول نکن چیزی نیست

استراحت کن اگه لکت زیادشدن باید حتما بری دکتر

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته دوازدهم بارداری
مامان هستی مامان هستی هفته هشتم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته سی‌وششم بارداری
مامان زهرا و تودلی🐣 مامان زهرا و تودلی🐣 هفته یازدهم بارداری