بچه ها سینه م تیر میکشه ،واسه چیه؟

۴ پاسخ

منی ک روز 4ازاد سازیمه چرا سینه راستم امروز کلی تیر کشید

من تو هفته هاى شما شديدا سينه هام سفت شده بودن و تير ميكشيدن نميتونستم دست بزنم
ولى الان خوب شدن نه درد دارن نه سفتن

اوایل بارداری عزیزم

طبیعیه دیگه بخاطر آماده شدن برای شیر دهی درد میگیره مال منم گاهی اینطوری میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حسین و یاشار🧸 مامان حسین و یاشار🧸 ۴ ماهگی
مامان کوهیار و زانیار مامان کوهیار و زانیار ۵ ماهگی