در مورد ذخیره تخمدانم میشه بگید

تصویر
۴ پاسخ

ذخیره تخمدانت مثل مال منه کمه عزیزم اگه میخوای حتما زود باردار شو نمیخوام نگرانت کنم وگرنه مجبور میشی از تخمک اهدایی استفاده کنی

پرولاکتینت و ال اچت ی کم شاید بالا باشه البته بستگی داره روز چندم پریودت این آزمایشو داده باشی

خوبه خانم فقط اگه میخواهی باردار بشی تا زیر یک نرسیده و ب دردسر بندازت باردار شو یا اینکه تخمک کشی کن

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 ۱ ماهگی
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
من🦋 من🦋 قصد بارداری
مهر طوبی مهر طوبی قصد بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهرسا مامان مهرسا هفته سی‌وششم بارداری
معجزه خدا😭🙏🏻 معجزه خدا😭🙏🏻 قصد بارداری