۸ پاسخ

دیگه این ٢۶هفته اوج تکونای بچست
چرا نباید حسش کنی
یه چیز خنک و شیرین بخور به پهلوی چپ بخواب نیم ساعت
ببین تکون میخوره یا ن
اگه تکون نخورد حتما برو صدای قلبشو چک کنن
خیلی مسئله مهمیه

من دیر حسش کردم خیلی کم تکون میخورد الان دو روزه هم اصلا حسش نکردم😭😭

برا من قدامی بود 20 هفته مثل حباب حس میکردم 21دیگه قشنگ حسش کردم

برا من دو سه روز میشه حرکتش کم شده خودمم خیلیی نگرانم

استرس نگیر، بنظرم دکترت و عوض کن یا سنوگرافیت و جای دیگ تکرارش کن
۲۴ هفتگی به بعد استخونای بچه محکم میشه دیگ مادر بیشتر حس میکنه

شاید تنبله🤭🤭
تو بهداشت صدا قلبشو گوش دادی؟؟

هیچچ تکونییی؟؟؟؟

واسه من دو سه روز بود تکوناش کم بود امروز بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد