خانما اناناس مشکلی نداره تو ماه من؟

۱۰ پاسخ

بخور
درحد چندتیکه طوری نیس
منم خوردم
بخداهمه چیز ب اندازش هیچ اشکالی نداره
من حتی برنج رعفرونی و زرشکم خوردم
اب هویج خوردم

اصلا نخوررر

نخور خوب نیس

یکم اشکالی نداره من خودم یکم خوردم در حد یک تیکه از کمپوت ولی زیادش ضرر داره دهانه رحم نرم می‌کنه

اصلا نخور

اصلا نخور اصلااااااا

خطرناکه اناناس سقط اوره عزیزم یمقدار کوچولو بخور زیاد نخور.معمولا برای زایمان میگن اناناس بخورید هفته اخر

خوب نیستتتت اقا نخورید مگ مجبورید 😐😂

زیاده روی نکن کلا توصیه نمیشه

خوب نیس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان لیام❤ مامان لیام❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق👶🩵 مامان فندق👶🩵 هفته سی‌ودوم بارداری