بچه ها اب اناناس مشکلی نداره ظ

۱۰ پاسخ

خخ کی گفته اخه! من ۸ هفته بودم یدکنه آناناس کامل خوردم
بعد از اونم تا الان فقط آبمیوه و رانی آناناس دوس دارم و میخورم

چرا تجویز الکی میکنید.
نخور یکی خورد سقط شد مگه سقط به این سادگیاس. برای اونکه مشکل داشته. نباید. بخوره. ولی برای آدم عادی خیر. من خودم از اول بارداری. آناناس کمپوت آناناس. تا دلت بخواد خوردم. چون هاملگی بی خطر دارم. یعنی مشکلی ندارم.

من که از اول بارداری. تا دلت بخواد. خوردم.

من شنیدم آناناس سقط میاره خاله خودمم میگفت خوردم بچم سقط شد من از ترسم نمیخورم

آناناس دهانه رحم و نرم می‌کنه نخور

واااای من ک رفتم آناناس خریدم گفتم خواص داره همشو خوردم

نخوری بهتره

میگن مفیده ولی ویتامین آ بالاش خوب نی
میتونی در حد نصف لیوان واسه رفع هوس بخوری

والا من تاحالا حتی آبمیوه آناناس هم نخوردم .میترسم

کم نصف استکان بخورهوس کردی

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۳ ماهگی
مامان 💙لیام💙 مامان 💙لیام💙 هفته چهلم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری