اب اناناس خوبه برام ؟؟

۶ پاسخ

نه نباید بخوری دهانه رحم باز میکنه
من خواهرم موقع زایمانش از وقتش رد شد نمیزایید دکترش گفت یک آبمیوه آناناس بگیر بخور راه برو همونو خورد درداش شروع شد که بردیمش زایید
نخورین هاااا خودتونو نگه دارین ایشالله زاییدین بعد بخورین خوشگلا

نهههه اصلا

عزیزم هم آب آناناس هم آب هویج جفتشون ضرر داره،من یادمه برا بعد زایمانم دکتر گفت خودتو به آب آناناس ببند اون موقع خوبه

خیلی کم بخور میگن خوب نیس

نه عزیزم

دکتر به من گفت ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان نگارین مامان نگارین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان گل پسریم مامان گل پسریم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلیم❤️ مامان تو دلیم❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری