نه نباید بخوری دهانه رحم باز میکنه
من خواهرم موقع زایمانش از وقتش رد شد نمیزایید دکترش گفت یک آبمیوه آناناس بگیر بخور راه برو همونو خورد درداش شروع شد که بردیمش زایید
نخورین هاااا خودتونو نگه دارین ایشالله زاییدین بعد بخورین خوشگلا
نهههه اصلا
عزیزم هم آب آناناس هم آب هویج جفتشون ضرر داره،من یادمه برا بعد زایمانم دکتر گفت خودتو به آب آناناس ببند اون موقع خوبه
خیلی کم بخور میگن خوب نیس
نه عزیزم
دکتر به من گفت ممنوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.