۳ پاسخ

توروخدا نرو هاشمی نژاد من گول ظاهر و تمیزی بیمارستان رو خوردم کلی دانشجو هست نزدیک بود بمیرم اونجا

دولتی و فوق العاده بد، یه بار رفتم اونجا پر از دانشجو بود ، اصلا رسیدگی صفر

دولتی هیچ هزینه ای ندارع ولی اصلا رسیدگی نمیشه

سوال های مرتبط