۲ پاسخ

من خاسم برم۱۷شهریور ک قبول نکردن گفتن اونجابایددردبکشی اول! نیمه خصوصی بایدبری اگ میخای هزینه کمترشه! ثامن۲۵-۳۰وموسبن جعفر۴۵-۵۵تقریبا ارزونترین بیمارستاناس

معمولا سزارین اختیاریا بیمارستانای خصوصی انجام میشهه

سوال های مرتبط