۲ پاسخ

کمالی من برا سونو رفتم کم مونده بود منو بخورن خیلی وحشین ولی امام علی از اشناهامون زایمان کردن طبیعی راضی بودن

من شنیدم خوب نیس..البرز وامام علی تودولتیا بهتره البته امام علی سزارینش خوب بود طبیعی نه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان کایان❤️🫀 مامان کایان❤️🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری