مامانا کسی تازگیا بیمارستان کمالی کرج زایمان کرده چجوری بوده

۲ پاسخ

من خودم اونجا چند روز بستری بودم چرا دروغ خدایی تمیز بود پرستارا هم خوب بودن های زن باردار رو داشتن تو زایشگاه هم بودم خوب بودن

تا جایی که من شنیدم و تجربه کسایی بوده که اونجا زایمان کردن اصلا راضی نبودن
پرسنل و کادر درمان به شدت بداخلاق هستن

سوال های مرتبط