من خودم اونجا چند روز بستری بودم چرا دروغ خدایی تمیز بود پرستارا هم خوب بودن های زن باردار رو داشتن تو زایشگاه هم بودم خوب بودن
تا جایی که من شنیدم و تجربه کسایی بوده که اونجا زایمان کردن اصلا راضی نبودن
پرسنل و کادر درمان به شدت بداخلاق هستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.