۴ پاسخ

من دادم،،گوشته دیگع چیز بدی نیس

نه بابا بده اونقدر ها هم گرم نیس اتفاقا خوبه براش فقط دیر پز هس وگرنه چه فرقی میکنم منم میدم ،بده نوش جونش

من که گوشت بره میدم همیشه
میش هم فرقی نداره
اون قدرا هم گرم نیس که با این شدت گفتن
ما میدیم ضرر نداره

نه میش خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی گرمه

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱۶ ماهگی
مامان افرا سادات مامان افرا سادات ۱ سالگی
مامان رهام💙 مامان رهام💙 ۱۰ ماهگی
مامان مامان نویان مامان مامان نویان ۱ سالگی