۷ پاسخ

آره من دوروز حس نکردم بعد دوروز چندباری تکان خورد

من کلا حس نمیکنم

هیچ حرکتی حس نکردی ، چیزه شیرین خوردی

شب قراره زياد ووول بخوره نگران نباش

اره
منم دیروز اصلا تکون نمبخورد ولی امروز‌تکون میخوره
بعضی وقتا تکوناش زیادمیشه بعضی وفتا کم

اره کمتر تکون میخوره ولی ی چیزی شیرین بخوری و به پهلو چپ بخوایی تکون میخوره

اره عزیزم‌نگران‌نباش حتماخوابیده

سوال های مرتبط