۴ پاسخ

بهتره یکی دوهفته اول بزنی

من بیست و خورده ای روز از تولدش گذشته بود زدک

منم ۲۰ روز بعد تولدش بردم واکسن راحتیه

منم هنو نبردم

سوال های مرتبط

مامان 💞 لیا 👼 مامان 💞 لیا 👼 ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین🤍🪐 مامان ماهلین🤍🪐 ۱ سالگی
مامان سبحان و شاهان مامان سبحان و شاهان ۴ ماهگی