کیا ۳ساله اقدامن؟ بیاین حرف بزنیم🥲

۱۶ پاسخ

من یک سال و شش ماه شد دیگه😔

من ۱۱ سال

من یک سال و نیم ای وی افم میکنم این ماه

یعنی سال اقدامی باردار نمیشی عزیزم

منم سه ساله💔 آی یو آی کردم جواب نداد الانم میرم طب سنتی امیدوارم جواب بده دا خسته شدم🥲

چراااا عاخه دو‌ سال ؟! دکترا چیزی نگفتن ؟؟؟

من چهار سال

من الان سه سال و نیمه

نه ازمایشاتی دادم گفت آزمایشات خوبن بودن نمیدونم چرا

من یک سال و ۹ ماه

منم ۸ ماهه ،کسی می‌دونه وقتی مشکلی نداریم چرا باردار نمیشیم ؟

منم یکسال نیم🥺

منم 3 سال

من چهار ساله اقدام بعد باردار شدم پوچ یود بعد دوباره باردارم ایست قلبی شد الان شیش ماه شده میخوام اقدام کنم با دارو

من یکساله🫠

من یک سال نیم اقدامم

سوال های مرتبط

مامان رادمهـــــر💙 مامان رادمهـــــر💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان .مهدیه مامان .مهدیه ۵ سالگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیستم بارداری