۵ پاسخ

بیمارستان شوشتری اتاق جداداره ولی مامای همراه روخودت بایدبگیری

من سال قبل برج4زایمان کردم2تومن بود. خانم دیدار بودن مامای من عالی هستن

ماما همراه برا چی خوبه؟

بیمارستان دولتی که ماماهمراه و اتاق جدا داشته باشی کجاست ؟؟؟

چرا نمیری حافظ الان چند هفته ای درد زایمان داری ؟

سوال های مرتبط

مامان نانا ها🥰😘😍 مامان نانا ها🥰😘😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۳ ماهگی
مامان kiyan...ayhan مامان kiyan...ayhan هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق✨🫀 مامان فندوق✨🫀 ۵ ماهگی