۸ پاسخ

منم تو ماه ۵گیر کرده بودم،واسم مثل یک سال گذشت،ولی ماه ۶،۷ زود گذشت.

یکسال گیر میکنی تو ۵و۶😂برای من یکسال گذشت

خخخ‌ واقعا منم منتظرررم

ماه پنجم خیلی مزخرفه😂

منک میخام برگردم عقب نمیخام برم زایمان اون موقع میگفتم چرا تموم نمیشه الان مثل برق میگذره😂😂

واسه من مثل باد گذشت.به خودت سخت نگیر و بهش فکر نکن زود میگذره خودت رو سرگرم کن

۲۱ هفته ۳ روز

حالا شیش و ندیدی🤣🤣😆🥲

سوال های مرتبط

مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین روزهای ابتدایی تولد
مامان تمشک خانوم🎀 مامان تمشک خانوم🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان پویان مامان پویان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بچه مامان بچه ۸ ماهگی