۶ پاسخ

شاید از موهاشه🥴

عفوونته

عفونت
دکتر برید دارو میده بهتون

منم ۷ روز از پریودیم گذشت
دیشب زدم منفی بود
امشب هم پریود شدم

بیرونی درسته؟ شاید حساسیت از ژیلته پماد ان ان نداری بزن بهش

عفونت
برو دکتر دارو بده

سوال های مرتبط

مامان هلیا مامان هلیا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نریمان مامان نریمان روزهای ابتدایی تولد