خانوما غربالگری تونو کی رفتین

۴ پاسخ

من واسه سه شنبه نوبت دارم میشه 12هفته،وسه روز

باید حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از سونوگرافی انتی
آزمایش انجام بدین

۱۲ هفته بری خوبه

اگه منظورت انتی هستش ۱۲ هفته خوبه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هفدهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وششم بارداری