کیا بچشونو چکاپ یکسالگی بردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

من بردم

من به خواست خودم بردم... الان فهمیدم کم خونی خفیف اره وآهنش کمه

درخواست دوستی بده لطفا عزیزم

من بردم عزیزم اصلا نیازی ب ناشتایی نداره آزمایش خونش
یه نمونه ادرار هم داره ک من موفق نشدم اونموقع بگیرم

خون و ادرار باهم هست
ادرار باید صبح بگیری ازش تا یکساعت وقت داری ببری آزمایشگاه

من نبردم هنوز

من.

من الان میخام ببرم🥹

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی