۲ پاسخ

من به دکترش گفتم بنویسه گفت لازم نیست ...ولی دلم میخواست بنویسه بدونم وضعیتش چجوریه بچم ..

واسه امیرسام 9.4 بود

سوال های مرتبط

مامان دوقلو🥰A.A مامان دوقلو🥰A.A ۱ سالگی
مامان هدیه خدا🥺هامین مامان هدیه خدا🥺هامین ۲ سالگی