خانوما چکاپ یکسالگی واجبه؟

۵ پاسخ

من نگرفتم

بگیری بهتره

بله واجبه
تیرپئید
چربی
قند ویتامینای بدنش مورد بررسی قرارمیگیره
از اهن کلسیم روی منیزیم و ... حتی شمارش گلبول های قرمز وسفید همه اینا برا چکاپ یک سالگیه

من نگرفتم فقط همون بهداشت بردمش دکتر خودشون همه چیش نرمال بود

من نگرفتم ازش

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی