۷ پاسخ

اگه در طول این ی سال چکاپ نبردی ی ازمایش ببر خیالتم راحت میشه
من خودم همین چن روز پیش بردم چکاپ خب احتمالا برا یکسالگی نبرم

اره ببر خاطر جم میشی
پسر من کم خونی نشون داد

ن عزیزم واجب نیست
دوسالگی پزشک دخترم گفت واجبه

دکتر پسرم گفت نیازی نیست چون رشدش نرماله حدودا ۵ ماهگی هم آزمایش خون و ادرار انجام دادم بزاش مشکوک بود به عفونت

اگ‌ رشد بچه. نرمال باشه نیاز نیس. مال دخترم وزنش کم بود دکتر نوشت

واجب که نیست انجامش بدی بهتره حداقل خیال خودت راحت میشه من نه ماهگی دکتر گفت بنویسم براش گفتم آره و بردم انجام داد و فهمیدم این همه آهن میدم کشک بچه کمبود آهن داشت دوز آهنش رو بیشتر کرد دکتر

اره واجبه دکتر نوشت

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا ۱ سالگی