۹ پاسخ

ببرش چون دختر دخترخالم مشکل تیرویید داشت متوجه نشد الان بچش خیلی اذیته

تو این سن بچه به طور طبیعی آهن و ویتامین دی کم داره .انقدر زود نبر .فقط ویتامین هاشو بهش بده .۲ سالگی ببرش. الان اذیت نکن بچه رو

وااای نههه نبررر بنظرم نمیخاد دکتر بچم گفت نمیخاد دوسالگی انجام بده
اینقد عذاب وجدان دارم و ناراحتم 🥲
چون اسرار کردم براش بنویسه گفت ادرار و‌خون مینویسم
سر خون اینقد اذیت شد گریه کرد🥲😭 اون کیسه ادرارم لامصب که نمیدونستم چسبش چقد سفته بدن دخترم قرمز شده بود گریه میکرد😭🥲 دیگه زنگ‌ زدم ازمایشگاه گفتم فقط جواب خون و اماده کنه
اگه دکترش میگه نه ول کن بزار دوسالگی اذیتش نکن من هنوزم یادم میاد عذاب وجدان میگیرتم

چه چیزهای بخدا اومد والا من پسر بزرگم 14سالشه اونموقع از این چکاب یکسالگی نبود

بازه سنی ۹ تا یکسال یه چکاب لازم هست که ببری بچه رو بازم به صلاح دیده خودته

قطعا واجبه حتی بهداشتم ازمایش مینویسه دکتر پسرم ۱۰ماهگی بردمش گفت قبل یکسالگی بیار براش ازمایش بنویسم

ببرش چون تیرویید و آهن بدنشو و... چک میکنن دورازجون ی سری بیماری هایی ک تا زیردوسال درمان میشه

واجبه ازمایش مینویسه ببر

واجبه

سوال های مرتبط