چند هفته دنیا اومد
عزیزم بچت ازچند هفته ای یو جی ار شد
من نبردم چکاپ ولی مریض شد بردم دکتر آزمایش نوشت براش بعد فهمیدم بچم کم خونی شدید داره ،دکتر قطره اهن قوی براش نوشت
من بردم چکاپ یکسالگی ذخیره آهنش یه کوچولو کم بود
اره عزیزم. ببر. آزمایش واجبه برای بررسی کم خونب و کلسیم و اینها. قد و وزن هم خوب بهداشت انجام میدن. ولی دکتر کامل تر بهت میگه
بله عزیزم بهتره ببری بچه چکاپ بشه. چون تیرویید ویتامین ها کم خونیش همه رو چک میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.