خانوما چکاب و آزمایشات یکسالگی واجبه؟

۵ پاسخ

نه من انجام ندادم چون واجب نیست

بله واجبه
هر مشکلی داشته باشه الان بفهمی بهتر از وقتی که بزرگ تر بشه

اره
پسر من کمبود زینک داشت

اره خوبه
من گرفتم پسرم کمخونی کمبود ویتامین Dدارع

نه.

سوال های مرتبط

مامان شاهان👼🏻👑 مامان شاهان👼🏻👑 ۱۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا ۱ سالگی