نه انجام ندادم
دکتر دخترهام اصلا اعتقادی به چکاپ یکسالگی نداره
میگه همین طوری چشم بسته بهت میگم بیشتر بچه ها کم خونی و اینا دارن پس بهتره بجای استرس الکی غذای بچه ها رو تقویت کنی
اگه وزن و قدس اینا مناسب باشه احتمالا متخصصش واسش نمینویسه ولی بهتره انجام بدی
تحقیق کن ببین کدوم آزمایش از بچه خوب آزمایش میگیرن من پسرمو بردم جای خوب با دفعه اول رگشو گرفت
منم نمیرم دلم نمیاد
قدوزنش که چک کردن اگه کم یازیادبود میگن انجام بده اگه همه چیزش خوب بودنیازبه آزمایش نیست چون بهداشت به من نگفتن انجام بده
دکتر پسرم گفت نیاز نیست.اگه سابقه کم خونی ندارین خودتون و نی نی مشکلی نداره و رشدش خوبه نیاز نیس
منم هنوز نبردم میترسم
من امروز بردم خیلی گریه کرد 🥲
وای منم نوشته هنو نبردمش
ن من انجام نمیدم
نمیدونم درسته یا نه ولی دکتر دختر من گفت ازمایش خون نیاز نیست ولی ازمایش ادرار گفت انجام بدیم
بهترع انجام بدی دیگه اگه کمخونی یا ویتامینی تو بدنش کم باشه میفهمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.