مامانا چکاب یک‌سالگی باید حتما ببریم؟؟
دلم نمیاد آخه🥲

تصویر
۱۲ پاسخ

بله حتما ببر
حال عمومی خوب باشه یعنی چی یسری چیزا فقط با تست خون مشخص میشه مثل کمبود اهن و تیروئیید
تیرویید خیلی خطرناکه حتما حتما من خودم از ۱۳ سالگی تیروئید دارم اگه پدر مادرم رسیدگی میکردنند میبردن چکاپ تو همون بچگی درمان میشدم الان ۱۳ ساله قرص میخوردم مشکل غدد دارم
حتما حتما بچه هاتون ببرین چکاپ بشن سالی یکبار گریه و درد خون فقط همون لحظه ولی اگه مشکلی داشته باشن بچه هااا و شما متوجه نشین یک عمر با عذاب وجدان زندگی میکنید

من بردم پشیمون شدم عفونت ادرار نشون داد دوباره تکرار کردم باز دکتر فرستاد سونو کلیه خداروشکر چیزی نبود فقط استرس میدن به مادر بیچاره

اجبار نیست
دکتر تشخیص میده

دکتر پسر من صلاح دونست نده این ازمایشو گفت توو بچه مشکلی نمیبینم الکی برای چی آزمایش بده

ببخشید تیروعید تو نوزادی درمان میشه یانه

ببری خوبه برا همه چی اهن کمخونی ویتامین اینا

منم میترسم ببرم .

من حتمامیبرم اگه چیزی باشه بعدا متوجه بشی درمانش خیلی بدتره یه سوزنه، انقد بچه زمین میخوره دردش میاد اینم روش

من بردم خودم به دکتر گفتم ازمایش نوشت که خیالم راحت باشه

بله حتما ببر از ظاهر بچه که چیزی مشخص نیست من بردم کمخونی داشت

نمیدونم منم انشالله بعد تعطیلات میبرم متخصص اطفال اگ نیاز داشت خودش میگه برای چکاب

عزیز شما زایمان طبیعی داشتین

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه‌ حسنا مامان فاطمه‌ حسنا هفته هجدهم بارداری